Διαφήμιση Facebook ή adwords?
Η διαφήμιση στο google adwords θεωρείτε απο πολλούς ακριβή,και όχι άδικα.Αντίθετα η διαφήμιση στο facebook είναι πιό οικονομική και εύκολη στη διαδικασία για κάποιον που έχει βασικές γνώσεις υπολογιστή και internet.
Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι είναι και καλύτερη επιλογή.Στην πραγματικότητα,στην πρώτη περίπτωση,του google adwords,μιλάμε για μία επένδυση που κάθε εταιρία μεσαίου ή μεγάλου μεγέθους επιβάλλεται να κάνει,ειδικά όταν υπάρχει πολύ μεγάλος ανταγωνισμός στο κομμάτι το οποίο δραστηριοποιείτε,πχ ξενοδοχείο,αντιπροσωπείες αυτοκινήτων,εμπόριο.Θα πρέπει λοιπόν να "πειραματιστούμε" αρκετά στις λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιήσουμε και να τις κοστολογήσουμε και για να γίνει σωστά αυτό θα πρέπει να "κατασκοπεύσουμε" αρχικά τις διαφημίσεις των ανταγωνιστών μας.Κάτι που επίσης πρέπει να προσέξουμε,είναι να μην αφήσουμε τη google να επιλέξει για εμάς το CPC,δηλαδή το κόστος ανα κλικ,αλλά να το κάνουμε εμείς,έστω κι άν δεν είμαστε σίγουροι στην αρχή,για να μπορέσουμε να προσαρμόσουμε το κόστος στις οικονομικές μας δυνατότητες.
Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο που πρέπει να προσέξουμε,είναι να βάλουμε ημερομηνία λήξης της διαφήμισης μας γιατί σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύουμε να ξεχαστούμε και να βγούμε over budget!Όχι και τόσο καλό αυτό...
Να θυμάστε πάντα ότι το google adwords,είναι "κατ'απαίτηση διαφήμιση".Τι σημαίνει αυτό? Δεν είναι επιθετική πώληση,άλλα απευθυνόμαστε σε αυτούς που πραγματικά μας ψάχνουν και μας έχουν ανάγκη και αυτό είναι το τεράστιο πλεονέκτημα του!Φυσικά,απαιτείτε υπομονή και η διαφήμιση μας να έχει διάρκεια κατάλληλη ώστε να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε τα αποτελέσματα της.
Όσον αφορά στη διαφήμιση στο facebook,είναι καλό να τη χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να έχουμε πολύ συγκεκριμένη στοχοποίηση κοινού βάση της ηλικίας,της πόλης που κατοικούν,του τόπου καταγωγής,των ενδιαφέροντων τους κ.ο.κ. Είναι πολύ καλή για να κάνουμε γνωστό το brand μας,να αυξήσουμε τους fun της σελίδας μας,την επισκεψιμότητα μας και την κατάταξη μας κατ'επέκταση στις μηχανές αναζήτησης αφού είναι μέρος του SEO(βελτιστοποίηση μηχανων αναζήτησης). Κοστίζει σαφώς λιγότερο από το adwords,άλλα έχει λιγότερη αποδοτικότητα στο κομμάτι "απευθείας πώληση" .
Σε κάθε περίπτωση καλό είναι πριν ξεκινήσετε για πρώτη φορά να ασχολείστε να συμβουλευτείτε έναν έμπειρο στα θέματα internet marketing για να σας καθοδηγήσει σωστά στα πρώτα σας βήματα και να έχετε τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Γιάννης Μοτσενίγος,