Η σπουδαιότητα του e-mail marketing

Σϊγουρα έχετε ακούσει τον όρο e-mail marketing.Και είναι ακριβώς αυτό που περιγράφει το όνομα του: Μαρκετινγκ μέσω ανταλλαγής e-mail.

Είναι πολύ σημαντικό η κάθε επιχείρηση,είτε μεγάλη είναι μικρή,να μπορεί να διατηρεί επαφή με τους επισκέπτες του ιστοτόπου της και ένας πολύ καλός τρόπος είναι τα newsletters. Από τη στιγμή που έχουμε το e-mail του επισκέπτη μας,όλα τα υπόλοιπα είναι -σχετικά- εύκολα. Επικοινωνούμε μαζί του χρησιμοποιόντας autoresponders και εφαρμογές newsletters,όπως το "email me form" και το "mailchimp" ενημερώνοντας τον τακτικά για προσφορές και νέα προιόντα και φυσικά,υπενθυμίζοντας τους την παρουσία μας.

Έρευνες,έχουν δείξει ότι με το e-mail marketing,κάποιος έχει 700%(!) επιπλέον πιθανότητες να γίνει πελάτης μας σε σχέση με τους συμβατικούς τρόπους marketing και επιθετικής πώλησης.Πολύ σημαντικός παράγοντας αύξησης τους κέρδους,είναι και το Remarketing,δηλαδή επαναπροσέγγιση της ήδη υπάρχουσας πελατειακής βάσης. Κάποιος με τον οποίο έχουμε ήδη συνεργαστεί και συναλλαχθεί, είναι πολύ πιθανό να ξανασυνεργαστεί μαζί μας και να παραμείνει πελάτης μας,αρκεί να του υπενθυμίζουτε τακτικά την παρουσία μας.

Θα πρέπει να προσέξουμε όμως το εξής:Το e-mail marketing,να γυρίσει μπούμερανγκ και να έχουμε τα αντίθετα αποτελέσματα,ακόμα και να χαρακτηριστούμε "spammers"! Για το λόγο αυτό,απαιτείτε να έχουμε ένα τουλάχιστον επαγγελματικό e-mail (του τύπου contact@mybusiness.gr) και όχι συμβατικά e-mail (hotmail,gmail,κτλπ),και όταν θα στέλνουμε μαζικά e-mail να χρησιμοποιούμε εφαρμογές Newsletters.

Επίσης,θα πρέπει κάτω απο την φόρμα επικοινωνίας,να εξηγούμε στον επισκέπτη πως ακριβώς θα χρησιμοποιήσουμε το e-mail του και ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί κακόβουλα.

Τώρα...πως θα πάρουμε το e-mail του επισκέπτη της σελίδας μας? Με μία ελκυστική landing page!Όταν ο επισκέπτης φθάσει στην web page μας,θα πρέπει να αντικρύσει μία πολύ ελκυστική σελίδα με εξίσου ελκυστικό περιεχόμενο,να τραβήξει την προσοχή του τοσο ώστε να δώσει ευχαρίστως τα στοιχεία επικοινωνίας του. Γι'αυτό το λόγο είναι απαραίτητη και μία εύκολη και απλή φόρμα επικοινωνίας εύκολα ορατή.Μία πολύ καλή λύση,είναι οι λεγόμενες "one capture pages".

Αν θέλετε περισσότερη βοήθεια και συμβουλές,μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου ΕΔΩ

 

Μοτσενίγος Ιωάννης,